Blogia
lanalona

Oficialidá: el PSOE niega derechos fundamentales


Tamos asistiendo de nueu a una estratexa de desprestixu pa cola oficialidá de la llingua asturiana por parte del PSOE .Esti partíu sigue ancláu na so posición ríxida que paez propia d´otros gobiernos non precisamente democráticos. La FSA que nun tien argumentos y lo que ye peor nun tien voluntá de diálogu , puesto que nun quieren nin aconceyase con naide pa falar so esti tema, nun sabe más qu´intentar meter mieu a la población con una supuesta obligatoriedá d´adeprender asturianu como si l´exerciciu d´un derechu fundamental como ye´l derechu a falar la propia llingua significara que toos lo tuvieren qu´adeprender.

Pero partiendo de que´l procesu d´oficialidá sedrá ´l que Asturies escueya y nun tien por que ser igual al d´otres comunidaes, ta ñegándosenos un derechu fundamental recoyíu na Constitución española que tanto s´afanen en defender pa otres coses. ¿Ye que son constitucionalistes pa unes coses y pa otres non?. Pues la Constitución ye bien clara cuando diz nel so artículu 3 que toles demás llingües del estáu sedrán oficiales nes sos respeutives comunidaes...

Copy-Paste: http://opinion.asturnews.com/?p=28

7 comentarios

Jordan Flight 45 -

As you say, good people with schooling for all-around growth is a perfect blend. Now individuals are pretty much cannot resist the temptation from moolah. They gain income as a result of various solutions. I'm so sad to see that.

Amadeo -

1. Interpretais mal la constitución.

2. La ONU lo unico que puede hacer es categorizar una lengua como tal, nunca oficializarla ni otorgarle ningun derecho fuera del marco nacional jurídico, en este caso la constitución española en primer lugar y a continuación el estatuto autonómico de la región donde se hable esa lengua.

Esta constante forma de mezclar churras con merinas sin ninguna base jurídica es endógena del nacionalismo que tanto os apresurais a desvincular del "legitimo uso del asturiano" segun vosotros. no es asi ruben?

PD: rallaos k sois unos rallaos xD

Rubén -

Badisumi no sé de dónde sacas tú que no es una lengua ya que la ONU define el Asturianu como tal.
Quizás tu te referías a que no es una lengua oficial, y precisamente es lo que queremos, es decir que el Estado Español reconozca las lenguas del Estado como lenguas oficiales ya que tanto la Constitución del 78 con la ONU recoje el tal derecho.

Anónimo -

Y no lo es?

Badisumi -

Hombre ese derecho sería aplicable si el bable fuese una lengua

Antonio David -

Esto ya ye peor que lo de la Rocío Jurado (que en gloria estea)

Anónimo -

el psoe de mierdaaaaaaaa