Blogia
lanalona

Tienen miedo.

El monstruu que duerme.

Areces, Ovidio y los cabezaleros de los partíos españoles tienen mieu de los asturianos. Y nun hai que ser mui llistu pa dase cuenta d’ello. Falando con xente conocío, d’Estremadura, una autonomía ensin munchos “fechos diferenciales”, ensin llingua propia (de nun ser que consideremos llingua al estremeñu), y ensin nengún tipu de base política hestórica (nunca nun foi reinu, república, independiente); cuéntenme por embargu, qu’ellí, na escuela dase la hestoria d’Estremadura, danse los fechos diferenciales d’Estremadura (Qu’ellos entienden, por exemplu, como estudiar los escritores estremeños en llingua castiellana), la xeografía del país, y la hestoria llocal...

http://opinion.asturnews.com/?p=32

5 comentarios

Quo Status -

El monstru que dormia! !

Angel -

lo que no me entra en la cabeza a mi ye lo tuyo mecagoendios, por lo menos el pon la fuente, no se si te diste cuenta pero lleva haciendolo desde que abríó el blog, y digo yo que todo el mundo lo haga porque no me imagino yo el vete a ti con una grabadora por ahí de reportero dicharachero

Status Quo -

ensinsentíu, que tien que ver to esto con asturies?

el recepcionista coxu -

Otros ni eso, o peor aún hacen un copy paste y no muestran la fuente.

Tangalanga -

Precioso... esto es un copy paste de la gran puta!!

Te estás esforzando ultimamente mucho flaco.

chao