Blogia
lanalona

Nomes y apellíos n´Asturianu.

....Hasta hai unos años yera obligatorio pa toles persones d'España que'l so nome y los sos apellíos s'inscribieran oficialmente na so forma castellana. Les formes correspondientes en catalán, en gallegu o n'asturianu emplegábense a diario na fala, pero nun podíen escribise nos documentos y diben, poco a poco, perdiéndose.

Agora la llei reconoz la diversidá llingüística d'España y permite que los nomes y apellíos de la xente recueyan esa riqueza cultural.

N'Asturies tamos a tiempu de recuperar los nuesos nomes y apellíos tradicionales y, con ellos, la memoria de los homes y muyeres que poblaron esta tierra nes xeneraciones pasaes....

Mira tu nombre aquí.

Enlaces relacionados: PROCESU PA CAMUDAR EL NOME L'ASTURIANU

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres

3 comentarios

Amadeo -

jajajajaja esto ya es la ostia. Yo definitivamente me piro a vivir a algun Cantón suizo...
¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres

Pelotudo -

Que razón tienes tio.
PD: yo ya ni opino, porque no me salen argumentos sino faltas de respeto, por cierto hace 4 días murió Pinochet, que cabrón encima como dice aquel "murió de viejo"

Richar (pero en asturiano) -

Pues entonces cambia tu nombre y ala... pero lo de los apellidos me parece de lo mas artificial posible, si tanto apego tienen a los apellidos deberian saber que es un legado y que no se deberia de inventar, osea que si yo me apellido Castaño (apellido del norte por excelencia) tendria que cambiarlo por Castañu??????

Si claro... y si me apellido Smith me lo cambiais por esmizu...

no seria mejor como bien hicieron muchos vascos... recuperar apellidos familiares REALES perdidos y readoptarlos.... no cojer y coño como me llamo? lopez pues ala lo cambio por... algo q se parezca y seuene a vasco.."lopiezarra" perfecto... ala vamos al registro civil.
¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres